top of page
Zoeken
core145

interactieve lezing hoeksch lyceum 'in balans, hoe dan!?'



6 januari 2025, de dag na de kerstvakantie, mocht ik op het Hoeksch Lyceum in Oud-Beijerland een interactieve lezing geven aan het voltallige personeel mat als thema "in balans, hoe dan!?" Met mijn onderwijservaring weet ik hoe complex, veelzijdig en uitdagend het onderwijs is en dat het veel van je kan vragen. Dit in combinatie met jouw privé leven maakt het [soms] lastig in balans te zijn en blijven. Het doel van deze lezing was om de nieuwste kennis en inzichten te delen en direct toepasbare bewezen effectieve tools te delen, die zowel privé als zakelijk helpend kunnen zijn. Ik vind het daarbij belangrijk dat het een inter-ACTIEVE lezing is waarbij de deelnemers letter actief betrokken zijn en onderdeel uitmaken van de beleving en opbrengsten van de lezing.


De feedback was erg positief zoals je kunt zien op de foto hierboven. Tijdens mijn lezing maak ik de deelnemers bewust en voor verdieping kunnen ze deelnemen aan mijn trainingen over stressmanagement en | of tijd- en energiemanagement. Dan gaan we 'de diepte' in en kan er maatwerk geleverd worden omdat de groepen dan kleiner zijn.


Naast deze lezing geef ik al een paar jaar verdiepende trainingen [zoals hierboven beschreven] op het Hoeksch Lyceum. Eind deze maand geef ik ook nog een boksclinic op het Hoeksch Lyceum, waarin ik thema's als persoonlijk leiderschap, verbinding en grenzen aangeven aandacht ga geven.


Mooi dat er op het Hoeksch Lyceum zoveel aandacht is voor het mentale stuk! Onderzoek heeft bewezen dat medewerkers die zich gezien en gehoord voelen en in balans zijn, vrolijker en productiever zijn en het verzuim lager is.


Niet alleen in het onderwijs wordt een grote werkdruk ervaren, ook in heel veel andere sectoren. Benieuwd of en wat ik voor jouw organisatie kan betekenen? info@core14.nl voor een vrijblijvend gesprek over de mogelijkheden, maatwerk dus!


8 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

goud !!!

Comments

Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
bottom of page